perjantai 2. joulukuuta 2016

Liar liar C






Hei kaikki!

Te, jotka olette lukeneet tänään erimedioista, kuinka Cheyenne Järvinen avautuu "pilalle menneestä" rintaleikkauksestaan, niin lukekaapas tämä allaoleva tekstini, jonka kirjoitin mm facebookkiin sekä henkilökohtainen viestini kyseiselle neidille:



Mä oon sellainen ihminen, joka reagoi herkästi negatiivisiin asioihin/ihmisiin sekä ylipäätäänsä kaksinaamaisuuteen ja alan voimaan tosi pahoin, varsinkin jos ystäviäni/tuttuja kohtaan hyökätään ja esitetään perättömiä väitteitä julkisesti, se on niin tätä päivää ja tätä nykypäivän pahuutta! Ihmisillä ei ole minkäänlaista moraalia, mitä sanotaan julkisuudessa ja mitä reilumpia joitain kohtaan ollaan, sitä kiittämättömämpi asenne! The Look on ollut vuosia mun kantapaikka, sieltä on menty leikkaukseen, tehty pieniä operaatioita esim huulia,poskia jne jne jne...Koskaan ei ole ollut palvelussa moitittavaa! Henkilökunnasta on tullutkin ajansaatossa läheisiä, joihin todella luotan! Mulla ei ole tullut koskaan komplikaatioita, koska oon noudattanut ohjeita tarkasti! Suurinosa jälki komplikaatioista johtuu asiakkaiden omista mokista ja huolettomuudestaan, huoh. Mä oon saanut The lookilta suoraan kotiin palvelua ja paikanpäältä, juuri sellaisia tuloksia mitä mä oon toivonut ja halunnut! Surullista tässä on, että nuoret tytöt on aika vietävissä ja näiden viimeaikaisten tarinoiden takana on eräs epävakaa ihminen, joka työskentelee kauneusalalla (valitettavasti) ja kokee muut yritykset uhkana, sitten ottaa siipiensä alle kaikki vähänkin mediasta tutut, jotka lankeaa hänen tempauksiinsa, hoh hoh. Miksi kukaan esittelee puolivuotta "vanhoja" arpia joiden paraneminen voi kestää 2vuotta!! En ymmärrä, en en en...No paha saa palkkansa..Aina.


Miksi Cheyenne esitteli ensin seiskassa rintojaan kehuen The Lookkia ja rintojaan, sekä blogissaan kirurgeja ja koko hommaa! Yhtä äkkiä hiljaisuuden jälkeen tärähtää useaan mediaan tälläistä ? Miettikääs sitä...


Cheyenne J ylitit pahasti rajan, et välitä ihmisyydestä, periaatteista puhumattakaan, vaan julkisuutta! Sait kasvojasi muutamiin medioihin, se kestää hetken...Poltit siltasi ikuisiksi ajoiksi. Seurapiireissä ei luoteta sunlaisiin tyyppeihin, eikä haluta tehdä yhteistyötä, kun käyttäydyt ajattelemasti vain huomion takia. Omistat kauniit kasvot, mutta sinussa ei ole mitään tyyliä, joka lähtee sisältä... EI mulla muuta.



- Joni Virtanen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti