tiistai 11. lokakuuta 2016

Sairasta shoppailua



Terveisiä sängynpojalta. Olen edelleen sairaana flunssassa, jonka lisäksi tänään aloin kärsiä pahoinvoinnista, joten levon merkeissä täälä jatketaan, huoh! Pääsi unohtumaan, miten raivostuttavaa on sairastaa ollen toimettomana vuorokausia neljän seinän sisällä, argh. No olen saanut sentään jotain aikaiseksi, sillä tilasin uudet talvikengät zalandosta ja vähän uusia talvivaatteita eri nettisivustoilta mm neuleita, huppareita ja katselin myös uutta talvitakkia, mutta en oikein löytänyt itselle mieluisaa, joten käyn ihan kaupassa sovittamassa, kunhan tästä tokenen. Tässä ne kengät:

Laittaisin tilaamistani vaatteista kuvaa, mutta unohdin jo mitä tilasin, eli paha löytää juuri niitä tuotteita valikoimasta. Tilasin myös pretty.fi sivustolta muutamia kosmetiikka tuotteita. Shoppailu on lepäämisen jälkeen toiseksi paras lääke kipeenä, heh. Vai mitä?  Sitä paitsi olen huono shoppailemaan kaupassa, koska vihaan sovituskoppeja, kauppojen ilmastointia sekä yleisesti ryysistä, sekä jonostusta kassoille. Siispä pitäydyn nettishoppailussa suosiolla, etten tartuta mun negatiivisuutta ympäristööni asioimalla kaupoissa. Ainoastaan stokkan kosmetiikka osastolla tykkään shoppailla, koska rakastan tuoksuja ylikaiken, sekä tottakai yleisesti kosmetiikkaa ja aina bongailee jotain uutta. Mun on pitänyt esitellä kosmetiikka tuotteitani mun youtube kanavalla: TheJoniVirtanen se on nyt kuitenkin jäänyt koko vloggaus unholaan, kun olen sairastellut. Ensimmäisen videon kuvasin puhelimellani, kun videokamerani oli sekaisin ja halusin kuitenkin kärsimättömänä kuvata sen videon sinne, mutta jatkossa käytän videokameraani. 



Olen parikertaa tämän flunssan aikana piipahtanut ulkoilmassa haukkaamassa raitista ilmaa ja olen sonnustatunut paksuun talvitakkiini, pipoon ja kaulutuubiin. Kuvassa olin lähdössä lähikauppaan tänään aamulla, mutta pakkauduin vielä kuvaa paremmin tosiaan 100metrin matkalle, heh. Tässä tilassa ei oteta turhia riskejä, jos kerran pakko on poistua tuonne kylmään maailmaan. Mä kuulun niihin, jotka miettivät talvenalla"voikohan jo käyttää talvitakkia " tai kesäalla päinvastaisia juttuja, silti vaan teen sen  super aikasin ennen kaikkia muita tai siltä se tuntuu. Syksyisin en kestä kylmyyttä yhtään sekä kesän tullen täytyy päästä kesäfiilareihin vähentämällä vaatetta, joten pitää mennä oman mukavuus tason mukaan! :)


Talvesta puheenollen mä laadin listan tänään pikkujoulujen tarjoilusta, ohjelmasta sekä vieraista. Oon tälläkertaa mielummin aikaisessa, kun viimetipassa järjestämässä juhlia. Oon oppinut järjestettyäni monet juhlat, että aika on valttia, sekä hyvä pohjatyö(suunnittelu) niiden tarpeiden ostaminen on se helpoin osuus, kun kävelee vain kauppaan ja heittää tavarat kärryyn. Juhlissahan on tärkeintä tunnelma, se jää kaikille mieleen ja se tekee juhlista erityiset! Tunnelman luo ihmisten lisäksi koristeet, musiikki sekä hyvin palveleva isäntä/emäntä. On mietittävä mistä tarjoillaan mitäkin, milloin, missä järjestyksessä ja otettava huomioon tilat. Kun otat huomioon kaikki vieraat kokonaisuudessaan, mikä on helppoa näinkin pienissä juhlissa, niin vieraasi ovat tyytyväisiä aivan varmasti. Kirjoitan tosiaan vielä erillisen tekstin tulevista pikkujoulusta asianmukaisten kuvien kera, joten... Kunhan piti vähän hehkuttaa! 



Tähän onkin hyvä lopettaa tälläkertaa, palataan taas pian. <3



-Joni Virtanen














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti