sunnuntai 2. lokakuuta 2016

Kauneus&Itsevarmuus käsikädessä - Vihaajat vihaa



Kulkee käsikädessä, kuten viha ja rakkaus. Kukaan ei ole virheetön, mutta voit pyrkiä olemaan kohtelias, mukava sekä nöyräkin tarvittaessa, sellaiset asiat tekevät meistä hyviä ihmisiä. Puhumalla pahaa toisista seläntakana, juoruamalla tai jopa loukkaamalla muita, no et ainakaan kohenna itsetuntoasi mainituillani menetelmillä... Kaikenlainen kiusaaminen on tyhmää ja todella turhaa, kumpa kaikki tiedostaisi sen ja käyttäisi aikansa fiksummin. 


Kiusaamista kuitenkin on ja kaikenlaiset yhteisöt (vähemmistöjen edustajat) lähtee hyvin herkästi mukaan kiusaamiseen, syystä että on itse ollut kiusattu tai ei vastaavasti ole tuntenut kuuluvansa tähän yhteiskuntaan, häpeää toisinsanoen itseänsä, itsetunto=zero.  Tälläisille ihmisille haluaisin vain sanoa, että katso uudestaan peiliin, kokeile olla mukava, aito omaitsesi, niin takaan molemmin puolisen hyvänolon tunteen! Koskaan ei ole liian myöhäistä muuttua, eikä se tapahdu ehkä hetkessä, mutta kunhan tiedostat kuka olet, niin siitä on hyvä lähteä! Lähestyn pikkuhiljaa 30vuotta ja pidän siitä, koska opin vihdoin ymmärtämään kuka oikeasti olen, silti näytän pikkupojalta :D No vitsi vitsi, ihan hyvin oon kyllä säilynyt, heh. Jonainpäivinä vihaan geenejäni, joskus taas olen kiitollinen, nää on näitä juttuja...


Olen kirjottanut muutoksestani, henkisestä kasvusta ja sen tuomasta tasapainosta, rauhallisuudesta jopa ujoudesta, silti olen rauhallisen itsevarma ihminen, vaikka en kehtaisi riehua enää samalla tavalla kuin muutamia vuosia sitten, saati revitellä blogeissani seksielämääni, epämääräisten kuvien kera. Tästä kaikesta on syntynyt eräs hassu ilmiö, kun käyn homoille suunnatuilla clubeilla. Olen kuullut muutamia kertoja, miten minulle entuudestaan tuntemattomat ihmiset, ovat esittäneet tuntevansa minut ja levittänyt näin perättömiä väitteitä, miten ilkeä ja kamala ihminen olen. Silloin tällöin myös yritetään saada aikaiseksi draamaa kanssani, koska satun vain ärsyttämään olemuksellani, sellaiset on tylsiä tapauksia, eikä lainkaan draaman arvoisia. 


 Kuullessani tai törmätessäni tälläiseen tulee todella pahamieli, ainoastaan heidän puolestaan. Jos mun olemassa oloni sattuu aiheuttamaan pahanmielen, niin sille en voi mitään, koitetaan silti elää sovussa ja elää kukin elämää tavallaan, jonka parhaaksi näkee! Muita loukkaamatta. <3 





                                                                     - Joni Virtanen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti