torstai 20. lokakuuta 2016

Hiustyylin päivittelyä - Katso kuvat!


Hei kaikki!



Pääsin vihdoin eilen aamupäivällä värjäyttämään hiukseni, sillä aiemmasta kerrasta olikin vierähtänyt jo tovi, heh. Hiukset on itselläni sellaiset, että ne jäävät viimeiseksi, jotka laitan ns kuntoon, koska pidän kaikenlaisia päähineitä hyvin usein, niinkuin olettekin huomanneet, kai ? ;D Anyway...

Mä kävin suositussa Studio Rasmussen:ssa, joka sijaitsee eerikinkadulla (8) ja siis pääkaupunki seudulla. Kampaaja Pia Rasmussen värjäsi sekä vähän leikkasi (siisti) hiukseni. Olemme kavereita entuudestaan, olemme tutustuneet ystäväni Juhan kautta ja nähneet muutaman kerran, hän on tosi ihana ihminen ja ennenkaikkea taitava työssään. Minun jälkeeni samaan tuoliin istahti Kristiina Karjalainen (Miss Viro) eli asiakaskunta on hyvin laidasta laitaan! Suosittelen ehdottomasti tätä paikkaa, ihan vain sen hintalaatu tason ja erinomaisen palvelun vuoksi, siitä jos mistä kannattaa maksaa! :) Lopussa on yhteystiedot, mikäli olet etsimässä pk-seudulta uutta kampaamoa tai haluat vain jotain uutta niinkuin minä, niin tässä olisi nyt vastattu rukouksiisi. Mä vaan menin paikalle ja suunniteltiin yhdessä mitä ryhdyttiin toteuttamaan, sitten. 



Laitan ensin parikuvaa, josta lähdetiin...Kaikenkaikkiaan tummennettiin keskeltä tyvi sekä sivut tummennettiin, sitten vaalennettiin ja vielä taitettiin tosi kylmäksi ja esitän nyt tässä loppuun kuvia: 



Ja olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen, aikoihin mieleinen hiusväri ja tyylikin on tosi kiva. 


Yhteystiedot:


Eerikinkatu 8 
00100
Helsinki

Puh. 0400- 128 485


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti