keskiviikko 7. lokakuuta 2015

Mallina edustamassa uutta tuotetta - Voita vip: Snapchat bileet !


Ihkua keskiviikkoa bitsit!


Kirjoitin eilen lyhyen postauksen hömppä blogiini, seiskaliveen! Lisäsin sinne kuvan, jossa olen studiolla ja kerron nyt tarkemmin, mistä oli kysymys. Ryhdyin n 4vk sitten testaamaan uutta tuotetta nimeltään: Shot for slim. Tuotteen tarkoitus on keventää, viedä näläntunnetta ja auttaa mm laihdutuksessa ja ylimääräisen nesteenpoistossa. Tuote on todellakin hyvä ja oon aiemmin kokeillut, vaikka minkälaisia diipadaapa tuotteita, joista ei ollut mihinkään. Nyt sensijaan turvoitus on lähtenyt ja ylimääräisen näläntunteen häviäminen on motivoinut kuntoilemaan sekä pitämään uuden elämäntapa remontin yllä! Ihan ruokavaliosta lähtien, kuntoiluun ja hyvin nukuttuihin öihin. <3 Tätä tuotetta aletaan markkinoimaan suomessa todenteolla ja maailmalla, sitä myydään hyvällä menestyksellä kaupoissa ym. Suomessa aloitetaan ensin tv mainoksilla markkinoimaan tätä ja mm minä olen sielä kertomassa tuotteen toimivuudesta, sekä muusta tähän tuotteeseen liittyestä. Luvassa on vielä muutakin! Kerron myöhemmin. <3


Aion jatkossa panostaa tähän uuteen juttuun, että lähden mukaan mainoksiin, mutta vain jos uskon tuotteisiin tai kyseiseen brändiin. Puhun mielelläni kauneuden sekä terveyden puolesta, kuten olen maininnut The Lookin ja nyt tämän kevennys tuotteen julkisesti, enkä tekisi sitä, ellen haluaisi yhdistää nimeäni/kasvojani näihin. :) Toki The Look on ihan erijuttu, koska sieltä saa kuka vaan avun ulkonäkö ongelmiin, korjauksiin, korostuksiin jne! Kannattaa lukea minun seuraavablogi, jossa annan teille kivan yllätyyksen The lookkiin liittyen.


Ja niin nyt 16.10 järjestetään tiger yökerhossa snapchat bileet, eli tämä suomeenkin rantautunut julkkisten sekä tavisten suosima sovellus, jossa voi jakaa kavereilleen kuvia/videoita, joka on mielestäni ihan huippu sovellus! Oon jäänyt jo ihan koukkuun. Olen tuolloin 16.10 mukana bilettämässä muiden somesta tuttujen kanssa tigerissa! Bileet on kaikille avoimet, mutta on mahdollisuus voittaa vip alueelta omapöytä, eli: Palkintona hulppea VIP- paketti sinulle ja kymmenelle frendille Suomen ensimmäisiin Snapchat -bileisiin!

Sisältää: Ilmaiset sisäänpääsyt koko porukalle, pöydän VIP -alueelta, juomatarjoilua ja muita yllätyksiä paikan päältä!
Kutsu vähintään 50 henkilöä tapahtumaan, kommentoi alle kutsuttujen määrä ja olet mukana arvonnassa! https://www.facebook.com/events/987713087933523/ tuolta löytää tapahtuman, johon kannattaa nyt kutsua kavereitaan sekä osallistua arvontaan! =) Olisi huippua, että juuri tämän minun mainokseni avulla, joku lukijani voittaa vipin kavereineen ja tulee moikkaamaan minua sielä vip-alueella, toki olen muuallakin kuin vain vipissä, heh. En saa tästä mainostuksesta yhtikäs mitään ja minut oli kutsuttu tuonne jo aiemmin, mutta haluan aidosti, jonkun voittavan vipit tänne tapahtumaan. Elämässä ei tarvitse aina hyötyä kaikesta hyvästä mitä itse tekee, vaan kivojen asioiden jakamisesta tulee itselle hyvä fiilis, se on ehkä parhain hyöty <3 =) 


Huomasitte varmaan jo uuden ilmeen blogissani. Mitä olette mieltä? Mielestäni tämä on selkeämpi, sekä paremman näköinen kuin aiemmin. Lukijat ansaitsee vaan parasta, niin minun kuin kaikkien muidenkin. Tänään on luvassa kuntoilua, siivousta ja kotisivujen tekoharjoittelua, olen joskus käynyt kursseja, joissa opetettiin tekemään kotisivuja mieleisekseen, joten yritän käyttää hyväkseni saatujani taitoja ja voisin myöhemmin tehdä halukkaille super siistejä kotisivuja! :) Palaan taas pian!! Viettäkää ihana keskiviikkoa.


- Joni Virtanen



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti